I Spent 200 Days in ONE BLOCK Minecraft... Here's What Happened
48:02
4,512,194
Reddit
I Spent 200 Days in ONE BLOCK Minecraft
I Spent 200 Days in ONE BLOCK Skyblock
» Discord: discord.gg/xyyGMez
» Twitter: twitter.com/aCookieGod
» Twitch: www.twitch.tv/acookiegod
✔"I Spent 100 Days in ONE BLOCK Minecraft..."
lv-home.info/the/f6WGamupmGKmrJg/video.html
In this video, I spent 200 DAYS on Minecraft, but it's one block. Also known as One Block Skyblock! I built a huge castle, an awesome iron golem farm, killed the ender dragon, got the wither, and more...
----------------------------------------------------------------
》ANOTHER VIDEO I SPENT TOO MUCH TIME ON:
✔"I Spent 100 Days in ONE BLOCK Minecraft..."
lv-home.info/the/f6WGamupmGKmrJg/video.html
✔ "I Survived 100 Days in HARDCORE Minecraft..."
lv-home.info/the/m4lrqXCpeGhyxrU/video.html
----------------------------------------------------------------
》 Music from Epidemic Sounds
》"100 Days" Inspired by @Luke TheNotable
》"One Block Skyblock" Inspired by @WadZee @Aphmau @UnspeakableGaming @Unspeakable
》"OneBlock" Map Download by @IJAMinecraft
Thank you for clicking on this video and for watching! Drop a like & comment, I respond to all my comments! A subscribe would be wonderful... ❤️️
#200days #minecraftoneblock #oneblockskyblock

komentāri
  • aCookieGod
    aCookieGod

    Would you guys watch a ONE BLOCK HARDCORE series from me? Comment below :) Follow my Twitter: twitter.com/aCookieGod DISCORD SERVER: discord.gg/xyyGMez

    • Tarisa Meylinda
      Tarisa Meylinda

      yes

    • Arlene Loera
      Arlene Loera

      Yes

    • RealMigzz 2.0
      RealMigzz 2.0

      Yes pls , and I can't join ur one block server 😭😭😭😭 I entered the server name and IP address but it didn't work 😭😭😭😭

    • Takafumi Takai
      Takafumi Takai

      yes, but tbh I want to watch 200-300 days lol

    • Jeff Stikes
      Jeff Stikes

      Yes

  • marco canieso
    marco canieso

    F

  • marco canieso
    marco canieso

    RIP dolphin and fish 2020-2040

  • CraZy Boyz Gaming
    CraZy Boyz Gaming

    Your dolphin didn’t drown, it suffocated, you need to give them a ton more room or an ocean

  • El_sushi O1
    El_sushi O1

    Come on cookie 😩 it’s been 1 weeekkk

  • Victor Loewen
    Victor Loewen

    Hey cookie god do a one block survival on hardcore and set the mode on hard so how do you like my idea?

  • Leo O'Connell
    Leo O'Connell

    Great video very funny

  • Invasion
    Invasion

    Please make the day 300, I really enjoy these videos.

    • aCookieGod
      aCookieGod

      Working on if :)

  • Kaden Bierman
    Kaden Bierman

    yeah i have read all the books even the trials of apollo

  • Xhyril Dainchael Medina
    Xhyril Dainchael Medina

    hey who calls him a noob

  • hamed khorasani
    hamed khorasani

    Cookie when are u gonna make 300 day skyblock minecraft these 2 videos about skyblock are already SOOOOOOOOO GOOOOOOOOOOD!

    • aCookieGod
      aCookieGod

      Working on it !!!

  • ·çøøkîê gäçhâ bøbâ·
    ·çøøkîê gäçhâ bøbâ·

    R.I.P. Dolphin and Fish Edit: thx for the heart

  • Marquis Slaughter
    Marquis Slaughter

    rest in piece dolfin and fish

  • joey sunrapper
    joey sunrapper

    I only subbed out of pity

  • joey sunrapper
    joey sunrapper

    I subbed

  • joey sunrapper
    joey sunrapper

    I’m only commenting Bc I like your videos

  • joey sunrapper
    joey sunrapper

    I enjoy your videos

  • joey sunrapper
    joey sunrapper

    I already did like and comment

    • aCookieGod
      aCookieGod

      Thank you!

  • Jake
    Jake

    When Is part 3 coming out

    • aCookieGod
      aCookieGod

      Soon!

  • Hersson Gonzalez
    Hersson Gonzalez

    Yes and try to do a water bucket mlg pls

    • Hersson Gonzalez
      Hersson Gonzalez

      Aaaa want sup !

  • Kole Trevizo
    Kole Trevizo

    I followed do you love me :(

    • aCookieGod
      aCookieGod

      I love you ❤️❤️❤️

    • aCookieGod
      aCookieGod

      Of course .:)

    • joey sunrapper
      joey sunrapper

      Yeah where’s that love I was promised

  • AUSTIN BOOTH
    AUSTIN BOOTH

    Please make a 300 day one block sky-block ASAP.

    • aCookieGod
      aCookieGod

      Working on it !!!!

    • joey sunrapper
      joey sunrapper

      I know I NEED it NOW

  • David Mercado
    David Mercado

    hey men i subbed nice video

    • aCookieGod
      aCookieGod

      Thanks!

  • Owen C.
    Owen C.

    Holy crap im happy you didnt quit, hows nursing school going?

    • Owen C.
      Owen C.

      @aCookieGod Glad to hear its going well! I'm not used to people responding to my comments haha

    • aCookieGod
      aCookieGod

      Yesss I’m in nursing!

    • aCookieGod
      aCookieGod

      It’s going good! Pretty busy with exams and lots of notes but I’m trying my best to balance it all out :) thanks for asking hahah!

    • joey sunrapper
      joey sunrapper

      Fr??? I don’t know he was in nursing school when did he say that?

  • pvp Limber
    pvp Limber

    Rip dolphin and fish😢

    • pvp Limber
      pvp Limber

      He liked my comment life goal✅

    • joey sunrapper
      joey sunrapper

      F

  • Ashen Phoenix
    Ashen Phoenix

    The Percy Jackson book is called The Battle of the Labyrinth

  • Noah Arnold
    Noah Arnold

    RIP 🐋 And Fish 🐟

  • Aarna Bhan
    Aarna Bhan

    i comemented

    • aCookieGod
      aCookieGod

      Thank u :)

  • Jeff Stikes
    Jeff Stikes

    Yes 300 DAYS

  • Landrey Mathis
    Landrey Mathis

    The endear man seek I found him he was on top of the bamboos

    • joey sunrapper
      joey sunrapper

      You sure you saw him at first

  • Justin Brown
    Justin Brown

    I acidentally clicked first vid luv ur vids

    • joey sunrapper
      joey sunrapper

      Lol that’s hilarious

    • joey sunrapper
      joey sunrapper

      I know right

  • Lâm Nguyễn Bảo
    Lâm Nguyễn Bảo

    DAMN! Your buildings are cool. Keep up the efforts :)

    • joey sunrapper
      joey sunrapper

      They all look SO good

  • Golden-_-nixus
    Golden-_-nixus

    Can u do another one block challenge plz I know you finished it but can u restart the one block challenge plz

    • aCookieGod
      aCookieGod

      Working on if :)

  • Lâm Nguyễn Bảo
    Lâm Nguyễn Bảo

    Rest in peace, dolphin and mushroom cow... ;-;

  • Lâm Nguyễn Bảo
    Lâm Nguyễn Bảo

    The enderman is still at the bamboo, but on the top XD

  • Sbeve Matromoatis
    Sbeve Matromoatis

    Love the vids keep up the good work!

  • bonniegaming69
    bonniegaming69

    UR BULDING THIS IS AWSOME BUILDING

  • MM Phoenix
    MM Phoenix

    Don't click my channel trust me.. don't !!!

  • tnt_ jules
    tnt_ jules

    hate to spoil ur fun but that breez was not godbridge :/

  • MR_0pt1m1st1c
    MR_0pt1m1st1c

    Cookie u should do a face reveal

  • alphie anibo
    alphie anibo

    Play 300days pls ay love it your videos so ken you pls play it again

  • 6ё У.Нандин-Эрдэнэ
    6ё У.Нандин-Эрдэнэ

    300 days plsssss

  • joey sunrapper
    joey sunrapper

    Rip

  • Liam Aumack
    Liam Aumack

    kfc

  • Liam Aumack
    Liam Aumack

    ya the percy jackson books are my favourties

  • Don Duke
    Don Duke

    If u post the 300 video in the NexT 2 days Im Gonna subscrise :p

  • Dawson Bell
    Dawson Bell

    at the end he used soul soil

  • See Less
    See Less

    he's on top of the bamboo

  • swatis83
    swatis83

    Rip:(

  • Parker May
    Parker May

    Rip dolphin and fish

  • swatis83
    swatis83

    Yes!

  • swatis83
    swatis83

    Yes!

  • Ramon
    Ramon

    I cookie i been watching your videos and i have been wondering if i can join you in one 300 days in the sky block challenge but i do not have a mik so i will use chat if you want me to join with you but if not i understand ok love you videos pess

    • Ramon
      Ramon

      But it is all I hope for thank you

    • Ramon
      Ramon

      Thank you

    • joey sunrapper
      joey sunrapper

      Get this man a top comment

  • Ryan Oliverio
    Ryan Oliverio

    Rip

  • dee jay
    dee jay

    Day 300 plz

  • AARON CHEAH WEI JENN SSC
    AARON CHEAH WEI JENN SSC

    wtf your such a bot

  • Jack
    Jack

    Make 300 days pls!!!!

  • Melvin Garin junior
    Melvin Garin junior

    In the bambo

  • Liam Aumack
    Liam Aumack

    atop the bamboo

  • galaxy_riley88
    galaxy_riley88

    RIP DOLPHIN AND FISH

  • Loverofcats 123
    Loverofcats 123

    Rip fish and whale

  • lemon kitty
    lemon kitty

    you need to name it or it will despawn

  • Karen Sitton
    Karen Sitton

    RIP DOLHIN And fish

  • aphr
    aphr

    KFC all the way never tried chick fil a before

    • aphr
      aphr

      @joey sunrapper i’m jealous:(

    • joey sunrapper
      joey sunrapper

      Man chick fil a is the shit

  • Aarron Alexander
    Aarron Alexander

    We need Day 300

  • Daniel Fitzpatrick
    Daniel Fitzpatrick

    This is quality content

  • Jeremy Lee
    Jeremy Lee

    Rip:(

  • EDWARD LIM Moe
    EDWARD LIM Moe

    Where's day 300

  • LoL AdorePurse
    LoL AdorePurse

    SUBSCRIBE TO ACOOKIEGOD

  • BLUEBERRY BG
    BLUEBERRY BG

    RIP whale and. Fish 2042-2042

  • MXOrthotics
    MXOrthotics

    rip

  • Kim Closson
    Kim Closson

    It bothers me if u do not replace the stone with wood

  • B1a0r0o8n
    B1a0r0o8n

    His jokes are so funny

  • abdullah siddiqui
    abdullah siddiqui

    DAY 300. WE NEED DAY 300

  • Chipmunk boss
    Chipmunk boss

    Is their a part 3 I'm addicted

  • Diamond King 169
    Diamond King 169

    If LTN and wadzee had a baby... perfection 👌

  • Landen Palmer
    Landen Palmer

    RIP WHALE AND COWS

  • Mahan Khaiat
    Mahan Khaiat

    Part 3!!!!

  • Dabi Sensei
    Dabi Sensei

    I loved the video man if it isn't much work, Id love to ask for a day 300

  • Stephen Monck
    Stephen Monck

    Can you do 200 hardcore

  • Alexis Da boi
    Alexis Da boi

    What’s the shader you have on?

  • Petar Milovanović
    Petar Milovanović

    I don't think u will ever have coal problems

  • daze
    daze

    he one the bamboo

  • Mahan Khaiat
    Mahan Khaiat

    🪦 😭😭😭😭 R.I.P

  • zane allen
    zane allen

    it is the call of duty hit-marker sound

  • Eda Jesille Manalo
    Eda Jesille Manalo

    Keep making videos bro I love It and miss it.

  • Donkey Kong
    Donkey Kong

    Literally had to Uninstall LV-home beta because it kept fucking with me and crashing

  • Yusuf Miah
    Yusuf Miah

    Next episode pls

  • Ionuț Văncica
    Ionuț Văncica

    Make 300 days on one block!

  • tgriffin116
    tgriffin116

    Yo I have been subbed since 2015 and I remember the name RodTricked many memories man You are still my fav youtuber

  • 1GodlyMatthew1 •
    1GodlyMatthew1 •

    Me the whole time: 👁👄👁

  • ayo what you mean
    ayo what you mean

    Rip dolphin and fish

  • Muhammad ayaan mirza Imtanan mirza
    Muhammad ayaan mirza Imtanan mirza

    done!

  • Ava Biermann
    Ava Biermann

    My Manz cheating.

  • Christina Mendoza
    Christina Mendoza

    pls do 300 days

  • Grace Newlin
    Grace Newlin

    RIP whale and fish :'(

  • Dallas Nolan
    Dallas Nolan

    "couldn't find him at all " Day 101

  • KC The Queen
    KC The Queen

    I wish I could build like u

  • Crumbo Lala
    Crumbo Lala

    Your the best I’ve sub to your chanel

  • meatloaf 213
    meatloaf 213

    your way to underrated

Nākamais